Wat doet Amiko?

Cliënten
Administratiekantoor Amiko richt zich met name op vennootschappen en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.

In ons klantenbestand bevinden zich éénmanszaken, vennootschappen onder firma, besloten vennootschappen, stichtingen, verenigingen, cooperaties en maatschappen. 

Inrichting van de administratie
Amiko heeft steeds tot doel die informatie uit een administratie te halen die voor de individuele cliënt van belang is. De inrichting van de administratie is dan ook maatwerk.

Verwerking van de administratie

Het verzorgen van de administratie gebeurt zowel op ons kantoor in Hilversum als bij de cliënten op locatie. De verwerking vindt plaats in het boekhoudprogramma AccountView. Amiko biedt ook de mogelijkheid tot internetboekhouden.

Rapportages en jaarverslag

Naast het verzorgen van het jaarverslag wordt voor veel cliënten periodiek (per maand of per kwartaal) een rapportage gemaakt zodat de cliënt tijdig inzicht heeft in de financiële kant van zijn of haar onderneming.

Loonadministratie

Het verlonen van werknemers is een specialisme waar Amiko goed in thuis is. Uiteraard hoort daar ook de maandelijkse aangifte loonbelasting bij.

Fiscale aangiften

Amiko verzorgt voor ondernemers, dga's en particulieren de aangifte inkomstenbelasting en voor de BV' s de aangifte vennootschapsbelasting.